Siberisch koud! Vanmorgen gelopen met Ynnah over het Poelepaad. Kunstenares uit Aldtsjerk maakt uit mijn verhaal een persoonlijk monument voor Willy. (3 foto’s)

p1570906p1570904

Jemig wat een kou, vandaag! Echt sterk vriezen doet het niet, maar die stevige oostenwind maakt het bijna Siberisch koud! Vandaar dat ik vanmorgen al vroeg naast mijn warm bedje stond en Thomas en Annegreetje naar school heb gebracht…., op de fiets! Na thuis een bakkie gedronken te hebben, heb ik mijn loopschoenen aangetrokken en ben naar Ynnah gereden. Samen hebben we weer, op ‘therapeutische basis’ , een klein ommetje gelopen. Heel, heel langzaam lijkt het ietsjespietje beter te gaan. Het is een kwestie van tijd en geduld. Natuurlijk moest er bij het naambordje met de tekst Poelepaad een bijna historische foto gemaakt worden. Daarna de bern weer uit school gehaald en later vanmiddag Lukas naar de peuterschool gebracht. Vanmiddag is ook de eerste stap gezet…, om iets van een Gedenkteken te ontwerpen en later bij het graf van Willy te plaatsen. Een beeldend kunstenares uit Aldtsjerk heb ik in de arm genomen. Zij probeert uit mijn verhaal een persoonlijk monument te verbeelden. Ik heb er het volste vertrouwen in!

uitsnede

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

