Jemig wat mis ik M’n Maatje! Wandelen in een bijna kleurloos Lauwersmeer. Maar wat is het daar toch enorm mooi! Misschien begin ik ook wel gewoon een maatje te missen… ( 9 foto’s)

p1590093p1590098p1590099p1590103Alweer een mooie regenachtige morgen. Een kwestie van gewoon lekker binnen blijven en het zo aangenaam mogelijk maken. Tijd om de politieke discussies op televisie te volgen. Ik heb dit vanmorgen door de weersomstandigheden gevolgd en kom dan tot de conclusie: Wat een enorme klucht, wat volgen we toch een toneelstukje de laatste dagen voor de verkiezingen in maart! Misschien best mooi om naar te kijken, echter straks na de verkiezingen zit iedereen weer op het pluche en denkt een ieder weer aan zijn of haar eigen hachje… en beslist niet aan de kiezer. Ook vanmiddag in Buitenhof weer veel politiek-theater. Vanmorgen, tijdens al die regen, ook typisch een morgen om zelf weer eens kippensoep te maken. Ondertussen gezellig luisteren naar Griekse muziek: Mikis Theodorakis. Maar ook weer een moment dat ik Mijn Maatje mis! Misschien… ook wel ‘gewoon een maatje’… iemand die zegt: Je kippensoep smaakt naar meer! Precies op tijd stopt de miezerige regenval en trek ik mijn wandelschoenen aan. Ik rij naar het Lauwersmeer. Ja, alweer! Hier heb ik twee uurtjes heerlijk gelopen en ook intens genoten van de Natuur. De Schotse Hooglanders en de Konikpaarden stonden bij terugkomst heel dicht bij me…., alsof ze wilden zeggen: Ben je daar alweer?! Bij terugkomst in Damwâld nog gezellig een pilske gedronken bij zoon en schoondochter.

p1590114p1590115p1590118p1590117p1590116

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

