Rode paraplots in de boom gehangen. Het wordt bijna lente! Denk daarom de Klein Vaarwater Wandeltocht Ameland op zaterdag 8 april te gaan lopen…

p1590152

Mijn Rode paraplots heb ik vanmiddag symbolisch in de boom gehangen. Ik ben het helemaal zat, al die regen en dan vanmiddag ook nog eens van die kleine venijnige hagelstenen. Doet au op mijn hoofd! Op de Achterweg heb ik vanmiddag een ernstig gesprek met Pluvius gevoerd, bijnaam van de Romeinse oppergod als regengever. Direct daarna kwam  de zon te voorschijn! Helios, de zonnegod uit de Griekse mythologie, heeft blijkbaar goed naar ons gesprek geluisterd en heeft rigoureus ingegrepen. Tijd om over te stappen van februari naar maart! Tijd voor de zon en warmte. Tijd ook voor Ameland. Heb alweer belangstelling voor de eerste wandeltocht op dit mooie eiland: De vijfde editie van de Klein Vaarwater Wandeltocht op zaterdag 8 april. Nu ook met een de zeer aantrekkelijke afstand van 25 kilometer. Lopen tussen Waddenzee en Noordzee!

Info: http://www.kleinvaarwaterwandeltocht.nl/

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

