Gezelligheid kent geen tijd… Dit was gisteren een beetje het geval… ( 5 foto’s)

p1590253

Gezelligheid kent geen tijd …. en gaat bovendien ook nog eens supersnel! Dit was gisteren ook een beetje het probleem en dan is het beter om in alle rust na te genieten, dan haastje-repje nog een blog te plaatsen. Een mooi stukje voorjaar staat bij mij op tafel te pronken.

p1590217p1590225Zowel gisteren, als vandaag weer veel activiteiten. Mijn kleine vriend Nanne Lukas en ik, we waren afgelopen dagen nogal eens gezellig samen. Allereerst waren we gistermorgen al redelijk vroeg in het Winkelcentrum Damwoude te vinden. Jensen Family Shop opende daar haar deuren en het zou zomaar eens kunnen zijn dat Lukas als eerste met een opvallend trendy en kleurig zomerjasje naar buiten liep! Ook vandaag waren we veel samen te vinden. Het is zo mooi en alleen maar genieten! Vanmiddag was het de eerste keer dan mijn vriendje op z’n mooie fietsje naar beppe fietste, uiteraard liep ik naast hem. Af en toe hardlopen, welteverstaan. Al fietsend keek Lukas met een scheef oog naar beppe, om daarna weer snel door te fietsen. Ondertussen zit ik me voor te bereiden, om morgen een Rondje Lauwersmeer te gaan lopen. Iets van 40 kilometer. Heb er weer heel veel zin in! Lopen en ondertussen genieten van de natuur. Nu eerst broodje smeren…!

p1590248p1590250

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

