Dag voor de Verkiezingen. Spannend en daarom één advies: Breng morgen je stem uit! (3 foto’s)

P1590689

De dag vóór de Verkiezingen. Spannend en het zou misschien nog wel eens heel verrassend kunnen worden! Wie krijgt het meeste vertrouwen van de Nederlanders. Wie mag daarna starten met het formeren van een kabinet. Vanavond het lang verwachtte en grote verkiezingsdebat! Ik blijf het overigens één groot circus vinden. Belangrijkste: Mijn keuze is voor 98 % gemaakt. Het gaat nu nog om het poppetje: Wie gun ik het felbegeerde pluche.

P1590691

De Griep slaat momenteel nog steeds wild om zich heen. Daarom kreeg ik vanmorgen de prettige taak om een paar uurtjes bij Lukas en Anegreet te zijn. Later in de supermarkt, sprak een mevrouw me aan, een fan van me, leest altijd mijn berichtjes, maar we kenden mekaar niet. Vooral doorgaan… was haar grote compliment. ‘Ik geniet ervan!’ Vanmiddag lopend naar Dokkum gegaan, om de Seat te halen. Daarna nog een kort rondje Dokkum gemaakt, op zoek naar Verkiezingsborden. Weinig te vinden en wat ik vond, was nagenoeg ook nog eens onleesbaar. We weten natuurlijk allemaal dat die ene partij… weinig geld heeft te besteden voor de verkiezingscampagne…, echter een billboard van een andere partij bekladden…, is natuurlijk ronduit onbeschoft te noemen. Dat de leider van een andere partij voor het grote deel onzichtbaar is, zou die partij wel eens parten kunnen gaan spelen… Het grote verkiezingsbord in Damwâld was één ratjetoe en ook hier verdwijnen veel partijen onder de concurrent. Morgen is het zover: We hebben iets te kiezen en mogen te stemmen! Daarom één stemadvies: Maak je eigen keuze…, breng je stem uit…! Blijf niet thuis…, zorg voor een verrassing…!

P1590694

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

