Een hevige lange morgen in de tuin… daarna lopend naar Hardegarijp… met onderweg een dode jonge otter? (11 foto’s)

P1600517P1600523P1600525P1600529P1600531

Alweer een fantastische zonnige lentedag. Voor mij een reden om vanmorgen al redelijk vroeg, negen uur, de achtertuin weer eens flink onder handen te nemen. Al is het nog redelijk vroeg in het jaar, het woekert alweer behoorlijk voort. Niet bepaald mijn hobby, maar toch ziet het er voor het oog, weer netjes uit! De heggen moet ik noodgedwongen nog even met rust laten. Familie Mus heeft er een nestje gebouwd en ik vermoed ook dat een merel er tijdelijke huisvesting heeft. Vanmiddag ben ik lopend naar Hardegarijp gegaan. Voor een groot deel door een machtig mooi natuurgebied. Hier zag ik ergens een dood dier liggen. Een dode otter, of een een bunzing? In elk geval: Een groot bruin beest! Heb de autosleutel overhandigt aan mijn schoondochter en na de theaterlessen van Annegreet zijn we samen in de Seat terug gereden naar Damwâld.

P1600533P1600532P1600536P1600539P1600542P1600543

 

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

