Soms denk ik wel eens: Ben ik wel op de juiste plaats…, had ik niet op Ameland of in Zandvoort moeten zijn…?! (5 foto’s)

P1600636P1600638

Vandaag eens geen wandeltocht…! Eigenlijk best jammer, want het was ideaal wandelweer. In alle rust de morgen doorgebracht met een lang telefoontje met mijn schoonzus, op mijn gemak koffiedrinken en met Lukas naar het winkelcentrum gelopen, terwijl Dienie een Italiaanse schone in haar kappersstoel had zitten, met alweer een geweldig mooi resultaat: Italiaans en temperamentvol! Vanmiddag toch nog de loopschoenen aangetrokken, om in Dokkum een usb – flash stikje te kopen bij de A-C-Tion. Nu gaat zoiets bij mij bijna nooit via de kortste weg. Vanmiddag via Rinsumageest en Sibrandahûs en de Birdaarderstraatweg naar Dokkum. Als oefening…, weer eens flink tempo lopen! Of ik vandaag op de juiste plek was….? Ik weet het niet! Misschien had ik dit weekend op Ameland moeten zijn…., misschien had ik met mijn oudste zoon dertig kilometer in Zandvoort moeten lopen…! Weet alles maar eens van tevoren! Eigenlijk was het allemaal wel goed, vandaag. Leuke contacten, leuke gesprekken, etc. etc. Heb ook nog eens genoten van een lekkere pizza en luister momenteel naar Mikis Theodorakis. Straks niet vergeten de klok vooruit te zetten….! Zomertijd!

P1600643P1600644P1600646

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

