Zomertijd! Wat een heerlijkheid…, in al vroegte genieten van de rust langs De Zwemmer. (10 foto’s)

P1600649P1600657P1600659P1600666

Zomertijd! Wat een heerlijkheid. Ongemerkt ben ik deze drempel overgestapt…, vanmorgen vroeg opgestaan en allereerst de klokken op de juiste tijd gezet. Wat is het dan daarna genieten van een bakkie koffie, de krant en een strak blauwe lucht! Dienie belde me met de vraag of ik misschien mee wilde rijden naar de Westereen, om daarna lopend terug te gaan? Natuurlijk wilde ik dit maar wat graag! Via het jaagpad langs de Zwemmer ben ik teruggelopen…, dit werd waanzinnig genieten van de rust en de natuur, die volop in beweging was. Af en toe eens een foto maken en wat er ook een beetje bijhoort: Een praatje maken…! Het lopen gaat momenteel perfect en wat mij betreft ben ik helemaal klaar voor de Elfsteden-Wandeltocht en de Nijmeegse Vierdaagse. Natuurlijk niet te vergeten…: Het Rondje Ameland! Het voelt echt goed! Vanmiddag een klein uurtje in de achtertuin doorgebracht en genoten van de zon. Weer voor de korte broek! Verder ben ik vanmiddag nog kort bij Willy geweest en heb een bezoek gebracht aan haar heit in Drachten.  De goeie oude man hoopt volgende maand 97 jaar oud te worden. Straks toch maar weer even naar Boer zoekt Vrouw kijken…, alhoewel ik wel moet zeggen… dat het me dit jaar weinig kan boeien. Beetje erg saai, allemaal! Vervolgens ga ik me opmaken voor,  misschien wel spannend en druk weekje…

P1600663P1600670P1600671P1600672P1600676P1600680

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

