Dansende koeien…, Tuinwerkzaamheden Hoofdweg…, De Geboorte van een kalfje…, Het Houtwiel en z’n loslopende paarden… Prachtige Fotoseries, maar géén Foto!

P1620780-001

Jemig wat heb ik vandaag bijzondere fotoreportages gemaakt! Allereerst vanmorgen al erg vroeg: Grote Tuinrenovatie aan de Hoofdweg met een rupskraan. Vanmiddag, omdat ik even moest wachten…, een prachtige fotoserie in het natuurgebied Het Houtwiel gemaakt. Dan een prachtige fotoserie, met gevaar voor eigen leven…, een prachtige serie foto’s van ‘Dansende Koeien’ bij Andries en Annie, van camping De Koaipleats, aan de Singel. Wat een enorm spektakel: Het melkvee voor de eerste keer dit jaar naar buiten, het weiland in…! Tevens werd er direct daarna een kalfje geboren…, ik had een prachtige fotoreportage gemaakt! Ik was enthousiast over deze dag…, maar een dansende Panasonic FZ 1000 heeft me vandaag op de één of andere manier in de steek gelaten…! De camera viel ook niet meer te resetten en het ergste: Alle foto’s zijn verloren gegaan…! (Bij het laatste sluit ik niet uit…, dat ik hier debet aan ben en in alle stress de honderden foto’s gewist heb…) Dikke shit en ik heb dan ook gelijk contact gezocht met CameraNu.nl in Urk. Het was nog te kort dag om daar vanmiddag naar toe te rijden…., maar het behoort tot de mogelijkheden voor volgende week…! In elk geval is het behoorlijk balen…!

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

