Loslopende paarden in het Houtwiel stonden me vanmiddag vrolijk op te wachten. Wat een machtig mooi Natuurgebied, onder de rook van De Falom! (13 foto’s)

P1540482P1540483P1620782P1540491P1540492P1620786

Paaszondag 2017 gaat de geschiedenis in als een kille dag. Alhoewel het ook allemaal wel weer een beetje meevalt. Heel veel zon en af en toe eens een buitje. Vanmorgen heerlijk zitten genieten van mijn krantje, naast een bakkie koffie. Het was zelfs tijd voor een zwart wasje met de hand! Waar Biotex dan al niet goed voor is. Verder heel veel dingetjes geregeld en in de tweede helft van de morgen even op ‘ziekenbezoek’ bij Lukas geweest. Het manneke knapt snel op. Vanmiddag opnieuw naar het prachtige natuurgebied: Het Houtwiel. Ditmaal met twee camera’s. Efkes testen. Had ik gisteren de mazzel dat de loslopende paarden op me stonden te wachten…, vanmiddag waren ze weer present. Ook de roep van de roerdomp hoorde ik ettelijke malen. Helaas heb ik dit keer de fraaie vogel niet gezien. Wel zag ik een paar keer jonge gansjes. Helaas kon ik niet te dichtbij komen. Echter het was ook vanmiddag weer volop genieten van dit machtig mooie natuurgebied, Het Houtwiel. Als je dan beseft dat je bijna niemand tegenkomt…, dat is dubbel genieten.

P1540499P1540498P1540495P1540502P1620813P1540505P1540508

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

