Kompenijster Kuiertocht Jubbega laat ons, op paasmaandag, door een machtig mooie omgeving lopen! (81 foto’s)

P1540533P1540569

Vanmorgen mocht ik alweer vroeg opstaan … het zou allemaal veel sneller kunnen, maar ik drink traditiegetrouw thuis eerst een lekker bakkie met een plak cake! Alweer vroeg opstaan…, omdat Getsje Postma en haar team op deze tweede Paasdag de derde Kompenijster Kuiertocht had georganiseerd. Een wandeltocht met drie afstanden door een prachtige omgeving, de 10, 15 en 25 kilometer. Uiteraard liep ik de 25 kilometer en ik heb werkelijk genoten van een machtig mooie natuur, de bijzonder aardige ‘meelopers’ en het fantastische wandelweer! Niks geen regen, niks geen winterse omstandigheden…, alleen maar zon en dan is het dubbel genieten! Ik kan heel kort zijn: Het is een prachtige omgeving en de route vanuit Jubbega, via De Hemrik naar Beetsterzwaag en uiteindelijk weer terug naar De Hemrik en Jubbega, was ronduit super te noemen! Vandaag liep ik alleen … echter je loopt nooit alleen(!) … daarom veel wisselende contacten, veel Elfstedentocht-lopers. Pietsje kwam speciaal voor een bakkie naar MFC De Bining in De Hemrik en laat ik nou de laatste paar kilometers ook met Donkerbroekster over de finish komen…! Mooi was de vraag in Beetsterzwaag van een passant: ‘Krijgen jullie ook startgeld…?’ Het zou mooi zijn…, enne wat niet is kan nog komen…!

*** Druk op onderstaande fotolink om 81 foto’s te bekijken.

https://get.google.com/albumarchive/113815097841708930199/album/AF1QipNTygBOt2aa72BKuF-aIsdQWG4UUwTjIdW5dGhW?source=pwa&authKey=CPGW6tHVktL9aA

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

