Kollumer Huis aan Huis bij de Primera Winkelcentrum Damwâld halen… hoe kan het ook anders… lopend via Dokkum! (7 foto’s)

P1010481P1010484P1010486

Laat ik het vandaag eens een beetje kort houden. Vanmorgen, een morgen zoals bijna elke woensdagmorgen. Een beetje van dit en een beetje van dat. Vanmiddag ben ik lopend naar De Primera bij ons in het Winkelcentrum gegaan, om de Kollumer Huis aan Huis te halen. Dit is zoiets als een vast ritueel, er ligt een gereserveerd exemplaar voor mij onder de balie. Echter allereerst Lukas naar school gebracht! Ben daarna dus het krantje gaan halen… echter niet rechtstreeks of via de kortste weg. Ben via het Damwâldster Reedsje naar Dokkum gelopen, even een gangetje door de binnenstad en met een grote boog om het mooie terras van de Posthoorn. Heb nog kort op de kermis gekeken, echter hier was het heel erg rustig. Daarna via de binnenstad van Dokkum naar Damwâld, naar de Primera, waar mijn krantje keurig op me lag te wachten.

P1010499P1010496P1010505P1010508

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

