NOFLIK! Not every day may be good, but there is something good in every day. (8 foto’s)

P1020552P1020553P1020560P1020561

Noflik. Not every day may be good, but there is something good in every day. Een waarheid als een koe. Dit wil niet zeggen, dat ik vandaag geen goede dag had. Integendeel…, het was een goeie dag. Tevens een redelijk rustige dag. Ook dit is maar deels waar…: Op een gegeven moment haalde de tijd me in. Althans zo voelde het! Vanmorgen gewoon z’n gangetje naar de supermarkt. Stoere Lukas uit school gehaald en samen hebben we op de Lytse Loane, met Dienie een broodje gegeten. Vanmorgen van die heerlijke POLDER KONINKJES gehaald bij de Echte Groenteman. Hoe heet ie ook maar weer… : Juist ja… Van der Meer! Ik heb er nu nog twee van die jammie jammie Aardbeien uit de polder, om morgenvroeg nog één boterham mee te beleggen. Mijn grote kleine vriend vond ze ook te gek lekker! Tussen alle drukte door…, een flinke witte was laten draaien en buiten laten drogen. Daarna dacht ik nog een aantal kilometers te gaan lopen. Had de veters goed gestrikt…, echter de tijd haalde mij in… en het is slechts bij een klein rondje gebleven. Maar zoals ik dit bericht begon: Het was Noflik! Not every day may be good, but there is something good in every day.

P1020554P1020564P1020568P1020572

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

