TOMKE-boekje voor Nanne Lukas – Stempelkaart Friese Elfsteden-Wandeltocht is binnen! (11 foto’s)

P1030673P1030675P1030684

Vanmorgen om zes uur werd ik gewekt met het ‘wereldnieuws’ dat OG3NE op de elfde plaats was geëindigd tijdens het Eurovisie Songfestival. Eerlijk gezegd had ik ook niet veel meer verwacht, want ik vond het echt helemaal niks en heb daarom het Songfestival ook niet gevolgd. Volgend jaar Jack Bottleneck maar eens vragen…! Geen Moederdag voor mij. Heel simpel, ik heb geen moeder meer. Heb verder ook niks speciaals richting wijlen ‘Mijn Willy’ gedaan. (Dit doe ik wel op andere momenten!) Heb vanmorgen wel een Tomke-boekje naar Nanne Lukas gebracht, met de mooie titel: Bananen foar Tomke. Dit boekje kreeg ik gistermiddag in Het Badhús, in De Westereen. (Hieronder nog een aantal foto’s van Tomke in Het Badhús). Het mooie vind ik dan weer dat Lukas gelijk Tomke herkend. (Is dus razend populair bij de kleintjes!). Met mijn zoon en Dienie ben ik mee geweest naar Willy. Uiteraard was Lukas ook van de partij! (Helpen!) Verder was het vandaag een fantastische dag om te lopen! Eigenlijk was dit mijn laatste dag om kilometers te maken. Volgende week ga ik, voor zover mogelijk, enigszins in de rust. Me alvast een beetje voorbereiden op de week daarna: Het lopen van de Friese Elfstedenwandeltocht. De stempelkaart lag gisteren op de mat. Ik heb er reuze zin in en ben er eigenlijk helemaal klaar voor: 207 kilometer door het mooie Friesland lopen! Samen met heel veel wandelvrienden en vriendinnen!

P1030616P1030550P1030566P1030558P1030583P1030600P1030605P1030593

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Een reactie op TOMKE-boekje voor Nanne Lukas – Stempelkaart Friese Elfsteden-Wandeltocht is binnen! (11 foto’s)

  1. .."Elfsteden-Fan"...., Opa Jo. zegt:

    Heesch ….. rechts van … ” Mars”….
    ” Een lutske kuieren” ……….
    Natuurlijk Nanne wens ik jou, en jullie vele mooie blije wandel momenten
    Gezellig struinen door het land dat ..”Fryslân”….. heet……………….!!!
    Zo nu en dan een terrasje op een bankje,_________ lang …uit … onderuit.
    Genieten van de — “Natuur” –, die met jullie mee huppelt.
    Die zich gaarne laten bewonderen, door hun ijdelheid te tonen.
    ———–
    Tot OOgjes …”Ikke”, – Jo.

Geef een reactie

