Russische Beer is watching me…! (2 foto’s)

P1030862

Na mijn bericht van gisteren over de Jachtbommenwerper, de Boston W8318, heb ik sinds vandaag weer Russische volgers. Af en toe valt me dit wel vaker op. Maar na gisteren zijn het er twee. Dit zou nog een paar dagen zo kunnen voortgaan en dan plotsklaps haken ze weer af, zonder even gedag te zeggen! Zojuist heb ik nog even gekeken in de statistieken van mijn Blog, vorig jaar waren het er 32 Russen in totaal. Vandaag een redelijk rustige dag. Een dag van het versturen van heel veel foto’s, naar meerdere personen. Dit is de bekende nasleep van het fotograferen. Maar ook een dag om de nodige boodschappen weer in huis te halen. Dit weekend moet ik een beetje met beleid inkopen doen, met het oog op volgende week. Verder een dag van rustig thuis bivakkeren. Wassen en stofzuigen, etc! De dikke witte knuffelbeer, waar Lukas ooit mee gespeeld heeft en in het verleden eens half onder kussen heeft gestopt, heb ik nog even gelaten zoals het is. Leuk voor de titel van dit berichtje: Russische Beer is watching me…! Binnenkort misschien iets voor de garageverkoop…

P1040185

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

