Friese Elfsteden Wandeltocht 2017 mag, wat mij betreft, zo snel mogelijk beginnen. Auto staat al op mij te wachten in Sleat! (13 foto’s)

P1040479P1040480P1040483P1040486P1040490

Dan is het plots zondag 21 mei en een machtig mooie zonnige dag. Eén en al zon met ook nog eens een aangenaam temperatuurtje. Vanmorgen hebben we samen met mijn zoon, Thomas, Annegreet en Lukas, de auto alvast naar Sleat gebracht. Het ligt in de bedoeling om deze dinsdag, lopend op te halen. (Moet ik dus de autosleutel niet vergeten!) De eerste dag van de 11-Stedenwandeltocht. Eigenlijk heb ik vanmorgen op de terugweg, een groot deel van de route reeds verkend. In de auto weliswaar. Het is bijna onvoorstelbaar…, wat we moeten lopen en dan die toren van Spannenburg(!), die maar niet dichterbij wil komen…! Samen zijn we Sleat nog kort in geweest. Het was er rustig, dit zal dinsdagmiddag geheel anders zijn na het finishen op de eerste dag van de Elfstedentocht. Vanmiddag hebben ik samen met Lukas gefietst en belandden we midden in Dokkum tussen de ronkende en rokende nostalgische bromfietsen uit Sint Annaparochie. Natuurlijk hoort er op zo’n zonnige dag een heerlijk ijsje bij en dan lekker op de trappen zitten van het oude Stadhuis.

P1040492P1040494P1040499P1040501P1040509P1040512P1040519P1040525

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

