‘Kroepoekje’ Sandra Reemer is niet meer…! Ollemagies het waaide hier in Damwoude als een hurricaantje… hoorde ik zeggen! (6 foto’s)

 

18920710_931641676978762_858255769825220961_n

Gewoon een dinsdag, de dag na de pinksterdagen. Het leven gaat weer gewoon door, met vreugde en verdriet! Zoals het altijd is geweest. Toch vandaag ook weer heel veel ontsteltenis over de gewelddadige dood van de tienermeisjes Savannah en Romy! Met name ook over de leeftijd van de zeer jonge daders…! Gewoon niet te bevatten! Eigenlijk begrijp ik daar niks van. Dat jonge mensen dit elkaar kunnen aandoen! Voor mij… echt onvoorstelbaar! Vandaag verder een normale dag. Boodschappen doen, stofzuigen en andere huishoudelijke werkzaamheden. Maar ook mijn grote hobby: In de tuin werken. Uit voorzorg heb ik de prachtig bloeiende Allium voorzien van een stevige stok. Ollemagies het waait hier in Damwoude als een hurricaantje…, aldus een verontruste dorpsgenote. Dit leek me een tikkeltje overdreven. Echter, kijk ik nu naar buiten, dan is ondanks de voorzorgmaatregelen, toch nog een prachtige paarse Uienplant geknakt! Het waait dus harder…, dan ik dacht! Kroepoekje is niet meer, oftewel Sandra Reemer is overleden…, ook aan de gevolgen van borstkanker. Lang heeft Sandra met een knobbeltje rondgelopen. Vorige week werd de zangeres opgenomen voor aanvullende behandelingen en onderzoeken. Die kwamen helaas te laat…! Sandra Reemer werd slechts 66 jaar.

P1640088P1640090P1640092P1640095P1640100

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

