Wie dagdroomt heeft nachtrust…! Nou, ik absoluut niet, ben elke morgen rond 04.00 uur zo druk als de brandweer in m’n koppie…, al jarenlang! (7 foto’s)

P1650048

Vanmorgen had ik mijn periodieke keuring wat bloeddruk en hartritme betreft, bij mijn nieuwe huisarts in Wouterswoude. De ‘Inge Diepman’ van de Wâlden, laat ik haar zo maar noemen. In één oogwenk doet ze me denken, aan deze voormalige presentatrice van de VARA. Mijn huisarts zou het jongere zusje van Inge kunnen zijn! De uitslagen van het bloedonderzoek waren gewoon uitstekend te noemen. Vandaar dat we de medicatie nu eens, bij wijze van proef, positief richting mij hebben bijgesteld. Omdat ik geen dagdromer ben en ’s morgens/’s nachts héél vroeg wakker ben, gaan we hier een onschuldig pilletje voor gebruiken, op homeopathische basis. Ben erg benieuwd, wat de uiteindelijke werking zal zijn. Ik hoop hier uiteindelijk meer energie door te krijgen! Vandaag verder een drukke dag. Moest vandaag alle boodschappen in huis halen, want ja morgen staat er de gehele dag iets totaal anders op het programma…! Ben niet iemand die dan op zondag nog naar een supermarkt gaat.

P1650100P1650102

Vanmiddag negen nieuwe plantjes gekocht bij het Tuincentrum, bij mij om de hoek en deze naar het graf van Willy gebracht. Hiermee hoop ik de zomer een beetje door te komen. Natuurlijk zal ik proberen, om voor haar, enige Gladiolen uit Nijmegen mee te brengen. Hoorde kortgeleden vier mensen, eensluidend, op de begraafplaats tegen mekaar zeggen, natuurlijk was dit een sneer richting mij…: Bloemen, horen bij het Leven en niet bij de Dood! Ja, dan vandaag enige paniek omdat ik telefonisch, etc. niet bereikbaar was…! Achteraf weet ik nog dat ik ’s morgens in de apotheek gebeld ben…, heb toen mijn mobiel op stil gezet en thuisgekomen ergens neergelegd en verder de dag niet meer gehoord…! Op bijna het eind van de middag kwam men toch maar eens polshoogte nemen…, realiseer me nu pas, dat ik allang koud had kunnen zijn…! Binnenkort toch maar eens evalueren…!

P1650097P1650098

P1650099

Vergeet ik nog te noemen. Twee week geleden kreeg ik een mooie kaart van CameraNu.nl met de Groeten eut Urk…, vandaag stond de postbode met een pakketje op  de stoep. Alteed skarp! Thanks, CameraNu!

P1650104

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

