MAR-aTHON Rond Sneek en Meer 2017. Ook editie nummer drie werd een prachtige wandeldag! (213 foto’s)

P1650910

Regen en nog eens regen, zaterdagmorgen op weg naar Sneek. Op weg om de MAR-aTHON Rond Sneek en Meer te gaan lopen. De ruitenwissers moesten af en toe behoorlijk hun werk doen. Het was grauw en grijs. Bepaald geen dag dat je dacht: Ik ga vandaag eens lekker 42 kilometer rond het Sneeker Meer lopen. Maar zodra ik de auto op plaats nr. 1 geparkeerd had, in de weilanden bij IJsbrechtum, werd het droog en kon de poncho in de rugzak blijven. Om precies 09.00 uur begon voor mij mijn derde MAR-aTHON van Sneek. Wederom een prachtige wandeltocht en ook nu weer ontzettend goed georganiseerd, met heel veel vriendelijke vrijwilligers op de route. ‘Pas op voor het opstapje…!’ Eigenlijk werd het een dag met perfect wandelweer. Af en toe vond ik het zelfs een beetje benauwd worden. De eerste tien kilometer liep ik met ‘het groepje’, om daarna voor mijn eigen tempo te kiezen. Een prachtige dag en ik heb genoten van die mooie omgeving, rondom het Sneeker Meer. Ook een dag met bijzondere ontmoetingen, familie van familie, oud-collega’s, dorpsgenoten, etc. Kortom, één en al gezelligheid in Sneek!

Druk op onderstaande fotolink om 213 foto’s te bekijken.

https://get.google.com/albumarchive/113815097841708930199/album/AF1QipNw4PjIVxg4QxZnxACwxA7lsbbnNLBD_mKqKkeq?source=pwa&authKey=CI6NlYekovmJHA

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

