Moord in De Westereen is het gesprek van de dag. Ritje via Niawier naar mijn Bloemenzee bij Holwerd en de Makro in Leeuwarden! Dit allemaal in de week vóór de Nijmeegse… (7 foto’s)

P1680949P1680951P1680954

Dat werd vanmorgen alweer heel vroeg aan het stofzuigen. Er lag bijna een baal stro door het gehele huis. Nog een kleine erfenis van vorige week, toen ik vanuit Engwierum met heel veel stro thuis kwam! Droog spul, dus dit kan geen enkele kwaad! Ook al redelijk vroeg de noodzakelijke boodschapjes gehaald, bij de Buurtsuper. Voor tien uur was alles klaar om in alle rust dingen te regelen voor volgende week: De Nijmeegse Vierdaagse. De bedjes staan weer gereed, om na een dag lopen, heerlijk te kunnen slapen in de woning van Evelien. Kwart over tien was ik alweer geclaimd door mijn lieve schoondochter, voor een ritje naar Niawier! Heb daar gelijk een vervolg-ritje aan vastgeknoopt, om korte tijd bij m’n Bloemenzee in Holwerd te kijken. Met verbazing zie ik dat er steeds meer bloemen worden geplukt door passanten, van en naar Ameland. Echter het blijft mooi! Vanmiddag alweer gestrikt door mijn oh zo lieve schoondochter: ‘Heeft Nanne ook tijd en zin om even met me naar de Makro in Leeuwarden te rijden?’ Natuurlijk doe je dit. Lukas gezellig mee. Uiteindelijk kwamen we met tien blikjes cola terug in Damwoude: Waren in de aanbieding! Ach…, we hebben veel plezier en lol gehad. Als oud-inwoner van Kollumerzwaag houdt mij de dood van Tjeerd van Seggeren erg bezig. Zaterdag zeer waarschijnlijk door moord om het leven gebracht in Zwaagwesteinde. Niet te begrijpen en dit is het gesprek van de dag in onze regio…! Dan blijkt maar weer dat onze woonomgeving er eentje is van: Iedereen kent bijna iedereen. Velen hebben de één of andere link naar dit trieste gebeuren… Ik zou willen zeggen en vragen: Dader meld je, wees een vent en zoek contact met de politie! Vroeg of laat komt de waarheid naar boven.

P1680958P1680960P1680964P1680966

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

