Vierdaagse Nijmegen dag vier! Op de vierde dag lopen met de rem erop…! Resultaat: In alle gezelligheid mijn vijfde kruisje scoren. (21 foto’s)

P1700642P1700643P1700654P1700660P1700661P1700676P1700679P1700683P1700687P1700691

Dag vier van de Nijmeegse Vierdaagse ligt weer achter me. Mijn zilveren kruisje, zónder kruisje, is binnen. Wederom een fantastische wandeldag en omdat ik de vroege start had, moest de rem er behoorlijk op. Dit om niet te vroeg over de Via Gladiola de Wedren op te lopen. Dit was vandaag de afspraak tussen mij en mijn wandelmaatje Janny, Westreender om útens! Koffie hier en koffie daar. Voor negen uur al aan de soep! Al lopend genieten van een likeurtje. Tijd nemen voor een koud pilsje op een terrasje en dan genieten van al die andere wandelaars. Om dus uiteindelijk in alle gezelligheid te finishen op de Wedren. Ja en dan is het tijd om de versierselen in ontvangst te nemen. Nog éénmaal samen een pilsje te drinken en ook intens genieten van een puntzak friet!

P1700698P1700701P1700717P1700726P1700736P1700748P1700782P1700799P1700826P1700846P1700828

 

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

2 reacties op Vierdaagse Nijmegen dag vier! Op de vierde dag lopen met de rem erop…! Resultaat: In alle gezelligheid mijn vijfde kruisje scoren. (21 foto’s)

  1. ..... Oma Anny en Opa Jo. zegt:

    Heesch …”Brabant”__________

    “Kei – Goed” ………..

    Nou Nanne, Proficiat met het behalen van het zilveren kruisje.
    Een weetje: Het is de duurste “Medaille”, er is namelijk echt zilver in verwerkt.
    Er zit wel een – maartje – aan, er hoort nou weer een kruisje op….!!
    Maar dat gaat zeker lukken in de derde week van juli, volgend jaar 2018.
    ———-
    Nanne geniet ervan, Groetjes Oma Anny en Opa Jo

  2. .... " Ikke"...... zegt:

    Heesch …..
    Hoi Nanne,______________

    Poe. Poe, sorry een foutje.!!
    Natuurlijk weet jij en nog wat andere, dat ik soms te enthousiast ben in mijn woorden brabbel.
    Dus ook nu weer, krabbelen, kriebelen, krioelen, klooien, klungelen enz.
    Vanzelfsprekend hoort op die splinternieuwe zilveren .. “Medaille” … een ..”Kroontje” op..!!!
    — Ben een oude man, die wat aan klooit, en soms lettertjes niet in volgorde typt. —
    ———
    Groetjes.. “Ikke”… Jo.

Geef een reactie

