Vierdaagse Nijmegen 2018…, mijn bedje is alweer gereserveerd! Lopen voor het Zilveren Kroontje! Nanne Lukas grijpt z’n kans in ‘Kansen in Kernen Damwâld’. (12 foto’s)

P1000136P1000138P1000140P1000141P1000142P1000145

Het is nu al duidelijk: Bij gezond blijven, ga ik volgend jaar opnieuw naar Nijmegen om mijn zesde Vierdaagse van 17 tot en met 20 juli 2018 te gaan lopen. Liever gezegd, ik zal wel moeten. Dit jaar heb ik een zilveren kruisje gekregen. Zónder kroontje! Volgend jaar loop ik dus voor het Kroontje! Dit is echt mijn wens: Een zilveren kruisje mét kroontje. Dus zit er niks anders op, om nogmaals de Vierdaagse te lopen. Mijn plannen lagen voor volgend jaar geheel anders. Heb hier uitvoerig met mijn wandelmaatje Janny over gesproken… én het zag er echt kei-mooi uit! Gisteren heb ik mijn bed voor volgend jaar, opnieuw besproken! Ben vandaag gelijk maar weer in training gegaan en heb genoten van onze eigen mooie omgeving: De Wâlden. Daarnaast heb ik vandaag ook alvast de nodige boodschappen in huis gehaald. Heb vanmorgen nog kort voedingsadvies ingewonnen en het blijkt dat ik eigenlijk wel goed bezig ben. Iets over eiwitten en zo. Vanaf morgenmiddag staan er weer voldoende en erg leuke dingen op stapel. Bovendien heb ik thuis ook het één en ander te doen… én zo af en toe spring ik ook weer bij op de Hoofdweg. Bij die vrolijke kapster Knapper. Zij heeft het in deze vakantieperiode razend druk. Daarom moest ik vanmiddag korte tijd oppassen. In het kader ‘Kansen in Kernen’, wordt de Hoofdweg van Damwâld momenteel letterlijk op de schop genomen. Er moet af en toe nogal eens een hindernis worden genomen, om door het dorp te komen. Voor Nanne Lukas was het vanmiddag echter een moment van heerlijk in het zand klauteren…, hij waande zich min of meer op Ameland! Dit onder het strenge toezicht van pake… er rijdt zwaar materiaal!

P1000147P1000150P1000149P1000151P1000153P1000157

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

