Ameland…, een dagje genoten op deze prachtige Waddendiamant! Het was hartstikke leuk en gezellig. (7 foto’s)

P1710713P1710717P1710725

Vandaag een dagje Ameland! Als een grote verrassing ging ik langs bij mijn vakantie vierende kinderen op Kiekduun. Eén bekend fluitje van me en Nanne Lukas had direct zijn oortjes gespitst: Pake is in de buurt! Natuurlijk moest ik met eigen ogen zien, hoe Lukas het fietsen zonder zijwieltjes, op Ameland had geleerd! Het was gezellig en zeer relaxed bij en rond Papilion, met op het grasveldje d’r naast een tentje, met gezellige en leuke vrienden. Nog niet alle Roggefeest-gangers waren vertrokken naar de wal. Toch vond ik het relatief rustig op Ameland. Ook op de boot was het absoluut niet druk te noemen. Geen drommen mensen! Samen met Lukas heb ik een fietstochtje gemaakt naar het strand en door de duinen naar Nes. Hier werd het voor mijn kleine vriend de hoogste tijd om te genieten van een heerlijk ijsje. Verder heb ik vandaag heel veel aardige en lieve mensen gesproken, zowel op de camping als daarbuiten! Met een tevreden gevoel stapte ik dan ook weer op de boot. Genoot ik van de zilveren glans over het Wad en dacht bij mezelf: Het is wel goed zo. Tevreden kwam ik thuis.

P1710727P1710739P1710744P1710751

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Geef een reactie

