Woensdag is voor mij de dag om lopend naar de Weekmarkt in Dokkum te gaan, naar de Kaasboer om code Groen te halen! Vanmiddag ook nog langs de afdeling Cardiologie Centrum Dokkum, oftewel naar de Sionsberg. (34 foto’s)

Het voelt weer als normaal en daarom vandaag een normale woensdag en dus m’n bekende Wandel-loopke naar de Weekmarkt in een overigens erg stil Dokkum, naar m’n Kaasboer Van der Woude. Vanmiddag kan ik beter spreken van naar m’n Kaasboerin! Het werd weer tijd om een kilootje Code Groen te halen. Tot m’n grote verbazing wilde m’n Kaasboerin, waarvan ik de naam overigens niet ken, wel even poseren voor een foto! Of is dit teveel sluikreclame… nou ja, hoe dan ook ik blijf klant in Dokkum! Ik blij, want op deze manier kon ik mijn nieuwe Panasonic Lumix DC-FZ1000 MKII Compact Camera uitproberen. Ben er nog steeds zeer tevreden mee! Kort daarna wilde de bekende Gastheer Sake van Restaurant de Posthoorn ook graag even poseren… de spontane foto’s van het rangschikken van het tenue zijn naar mijn mening het mooist… en opnieuw ben ik zeer tevreden over Mijn Vriendin! Trouwens ik heb nog kort gestruind op de oude Algemene Begraafplaats liggend aan het Damwâldsterreedsje..

Op terugweg naar huis toch ook nog even een bezoekje gebracht aan de Sionsberg. Ergens in Cardiologie Centrum Dokkum, onderging een zeer dichtbij staand familielid van me de hard nodige onderzoeken…, tot nog toe met weinig perspectief. De gevolgen van Covid…? Het is weer normaal 2022… lief en leed gaan gewoon z’n gangetje!

*** Druk op onderstaande fotolink om 34 foto’s te bekijken, daarna drukken/scrollen op de eerste/tweede foto in het album en voilà een diashow start.

https://myalbum.com/album/uZcqptXKs3N4

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Plaats een reactie