belangstellingsregistratiegesprekken

Het lange woord van 36 letters is geraden door Andre. Eerlijk gezegd vind ik het een topprestatie. Het lijkt mij erg moeilijk om een woord te raden van 36 letters, waarvan alleen de klinkers bekend zijn, plus slechts xc3xa9xc3xa9n medeklinker. Voorzichtig begon Andre te melden dat het waarschijnlijk iets met belangstellingsregistratie had te maken. Twaalf minuten later kwam hij met de oplossing:
belangstellingsregistratiegesprekken.
Andre proficiat. Binnenkort plaats ik een nieuwe vraag.
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

0 reacties op belangstellingsregistratiegesprekken

  1. Sjoukje zegt:

    Knap hoor, ik had het nooit geraden.

  2. Marijke zegt:

    Heel knap!

    ps. en mosterdsoep daar houd ik nou weer niet zo van!

Plaats een reactie