Dagelijks archief: 28 september 2009

Jeltje, Pink Ribbon en nieuwe Beauty Salon

Damwoude heeft er een kleurig pand bij gekregen. Niet alleen een kleurig bedrijf, maar ook nog eens een kleurig persoon! Vele Friezen kennen Jeltje ondertussen, zij haalt nogal eens de publiciteit. Haar faam gaat ondertussen langzaam de provinciegrens en ook … Lees verder

Geplaatst in Uncategorized | Een reactie plaatsen

Kim en Fatia … de vrolijkste vliegeraars.

Achter mij hoorde ik een vrolijk gelach, een teken dat het wel erg gezellig moest zijn. Op dat moment zat ik een foto te maken van een kluwen touw, een strandvondst. Om te kijken wat ik toch gemist had, draaide … Lees verder

Geplaatst in Uncategorized | Een reactie plaatsen

Zandschoen met verhaal?!

Wie de schoen past trekke hem aan…! Zelf vind ik dit een prachtige strandvondst. Een oude schoen met waarschijnlijk, een mooi en een indrukwekkend verhaal. Het trieste verhaal, het zou maar zo kunnen…, willen we gewoon niet weten. Een oude … Lees verder

Geplaatst in Uncategorized | 15 reacties