Vijfdorpen Wandeltocht Heerenveen … Een prachtig kuiertocht op een zomerse herfstdag in oktober! (24 foto’s)

Een fantastische wandeldag. Het kon vandaag allemaal niet mooier. Heerlijke temperaturen en één en al zon. Temperaturen rond de 20 graden! Vandaag weer eens gezellig met Klaske gelopen en kort na de start kwam Willem ons gezellig vergezellen. Wederom veel kletsen en lachen. Het was de 57ste Vijfdorpen Wandeltocht, met start en finish bij VV Heerenveen. Wij hebben vandaag de 25 kilometer gelopen. Ik heb hier specifiek voor gekozen omdat ik vanavond, in het donker, nog een wandeltocht ga lopen. De Vijfdorpen Wandeltocht leidde ons over een prachtige route. Het werd genieten van veel weidse landschappen, van de prachtige herfstkleuren en eigenlijk hebben we weinig in de bossen gelopen.  Geniet-momentje was toch wel het fraaie uitzicht boven op de Belvédère uitkijktoren. Natuurlijk tijd voor een fotomoment! Ook ik ben daar gefotografeerd… echter de fotografe was blijkbaar zo begeisterd door het prachtige uitzicht…, nou ja kort gezegd: De foto’s met mij, poserend boven op de uitkijktoren, staan niet op het SD-kaartje! Dus weer geen bewijs dat ik vandaag in Heerenveen gelopen heb…!

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Plaats een reactie