Rondje Fluitenkruid / Koolzaad werd al snel omgetoverd in een Rondje in en om het Nationaal Park Lauwersmeer. (26 foto’s)

Eerlijk gezegd had ik me er vanmiddag een beetje op verheugd om een leuk Rondje bloeiend Fluitenkruid in combi met bloeiend Koolzaad te maken. Helaas, hier in het hoge Noorden is blijkbaar de wind, de afgelopen tijd, nog te sterk en te koud geweest. Het was nog niet zo mooi, als ik me een beetje voorgesteld had. Daarom heb ik snel het Rondje Fluitenkruid / Koolzaad omgetoverd in een Rondje in en om het Lauwersmeer. Lopen bij Ezumakeeg en vervolgens in de Seat rondom het Lauwersmeer. Het is altijd volop genieten om te lopen in dit mooie Nationale Park, met in deze periode heel veel gevogelte. De Steltkluut…, ik zag twee van deze gracieuze vogels. De Kemphaan…, ook zij zijn te vinden in de natte omgeving bij Ezumakeeg. Daarna in de Seat via Anjum en de Bantshoek naar Lauwersoog en direct door naar Zoutkamp, om een heerlijk broodje gerookte zalm te halen bij Gaele Postma Paling & Vis. Bekend adres aan het haventje! Dit alles op een relaxte zondag.  

*** Druk op onderstaande fotolink om 26 foto’s te bekijken, daarna drukken/scrollen op de eerste/tweede foto in het album en voilà een diashow start.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Plaats een reactie