Nederland-Frankrijk …. wat gaat het worden?

Jannie zat met 2-0 zege voor Nederland, in de buurt van de werkelijke overwinning: 3-0. Wat een prachtige score op Italixc3xab en wat een spannende en boeiende wedstrijd. Zelf dacht ik aan 0-0 en ook Marijke dacht aan een gelijkspel 1-1. Titia zat met 1-5 voor Italixc3xab er helemaal naast en het zou maar zo eens kunnen zijn dat ze Italiaans bloed in haar aderen heeft…?! Jelle voelde dat Nederland ging winnen, maar hij had echter nog een tegengoal verwacht. De komende wedstrijd op vrijdag 13 juni tegen Frankrijk wordt een belangrijke wedstrijd. Ik zal de wedstrijd op Ameland volgen.
Wat wordt de stand volgens jullie?
Persoonlijk denk ik: Nederland-Frankrijk: 2-1
 
 
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

0 reacties op Nederland-Frankrijk …. wat gaat het worden?

  1. Marijke zegt:

    Nanne ik sluit me qua uitslag bij jou aan: 2-1 voor Nederland.

  2. ruurd zegt:

    Ik denk,als er maar genoeg klavertjes vier in de grasmat groeien,4-0 voor oranje! gr vanuit orangevillage!

  3. Dancinglady zegt:

    Hoi Nanne,

    Dank je wel voor jullie kaart! Ik vind het geweldig dat jullie met ons meeleefden als weblog-contact na een aantal jaren.
    We hebben een geweldige trouwdag gehad, de verhalen daarover plaats ik binnenkort.
    Ons huis is wel versierd voor oranje, maar het is niet veel, omdat er te weinig tijd voor was. Er hangt 1 lijn vlaggetjes en 1 grote vlag. Mochten er nog versieringen bijkomen dan mail ik een foto, maar het is nu niet echt de moeite om dit op je weblog te laten zien 🙂
    Wij denken toevallig ook 2-1, dus we zullen zien!

    Groetjes van het bruidspaar

  4. Antje zegt:

    Nederland-Frankrijk?
    Ik denk aan 3-2

  5. Dick zegt:

    Frankrijk is na de wedstrijd van Nederland tegen Italixc3xab gewaarschuwd, daarom denk ik hooguit 1-0.

  6. Gerda Bergsma zegt:

    3-1
    Gebasseerd op de slechte wedstrijd van Frankrijk tegen Roemenie. Maar wie weet komen ze nu sterk terug. Ik ga zeker kijken.

Plaats een reactie