Dagelijks archief: 16 december 2008

KOOP ARPONEN: Have you ever seen the rain

XX, reuze bedankt voor je reactie! Ik had gezocht en gezocht, maar kon niet meer aan beelden komen, ze waren al geblokkeerd. Echter via jou kan ik nu iedereen een optreden laten zien van KOOP ARPONEN. Familie, vrienden, maar vooral … Lees verder

Geplaatst in Uncategorized | Een reactie plaatsen

Blootfoto's van Doutzen Kroes

Maakte ik deze nog een grappig bericht over mijn nichtje Doutzen K. uit Boarn en Doutzen K. uit Eastermar. Nu staat de laatst genoemde Doutzen volop in de belangstelling. Op internet zouden er naaktfoto’s zijn opgedoken van Doutzen Kroes. In … Lees verder

Geplaatst in Uncategorized | Een reactie plaatsen

Koop Arponen live yn Noardewyn

Gisteren besloot ik mijn bericht over KOOP ARPONEN met: Wordt vervolgd! Dat het vervolg zo snel zou komen…, had ik niet verwacht. Echter vandaag kreeg ik een leuke reactie van de mensen van Noardewyn, een middagprogramma van Omrop Fryslxc3xa2n. Zij … Lees verder

Geplaatst in Uncategorized | Een reactie plaatsen

Vorm, Kleur of Beweging (15)

Evenals vorig jaar kunnen we ook dit jaar weer onze hersenen pijnigen op de tergende vragen van de 15de Nationale Wetenschapsquiz. Dit jaar gaat het vooral om redenering en minder om feitenkennis. De Nationale Wetenschapsquiz komt met de juiste antwoorden … Lees verder

Geplaatst in Uncategorized | Een reactie plaatsen