Dagelijks archief: 18 december 2008

Jan Visser 50 jaar en ziet dus Abraham

Altijd in voor een grap. Altijd een man met heel veel humor. Hij is gewoon op mijn werk mijn meerdere, laat ik het zo maar zeggen. Jan Visser. Wie kent hem niet. Tegenwoordig toch bijna overal bekend in de drie … Lees verder

Geplaatst in Uncategorized | Een reactie plaatsen

Anneke, Jeanet en Sylvia

Vandaag had ik mijn camera mee naar mijn werk. Meestal valt er altijd wel iets te fotograferen. Vanmorgen was de toner van de fax op. Altijd is het dan de gewoonte om er een man bij te roepen, om de … Lees verder

Geplaatst in Uncategorized | Een reactie plaatsen

Duim en middelvinger (16)

Evenals vorig jaar kunnen we ook dit jaar weer onze hersenen pijnigen op de tergende vragen van de 15de Nationale Wetenschapsquiz. Dit jaar gaat het vooral om redenering en minder om feitenkennis. De Nationale Wetenschapsquiz komt met de juiste antwoorden … Lees verder

Geplaatst in Uncategorized | Een reactie plaatsen