Dirty Dancing en Patrick Swayze

Dirty1Patrick Swayze is maandag overleden na een lang gevecht tegen kanker. Patrick werd vooral bekend door de film Dirty Dancing (1987). Naast Jennifer Grey speelde hij de hoofdrol in deze dansfilm met vooral mooie muziek. Een mooie en pakkende film. Nog steeds te zien op de televisie en het rare is dat we tijdens het zappen vaak op deze film bleven hangen.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

0 reacties op Dirty Dancing en Patrick Swayze

  1. Een strijd, die hij niet had kunnen winnen… maar toch vind ik het triest. Dirty Dancing is voor mij jeugdsentiment… Ik heb de film ook op dvd. Maar ook zijn andere films zijn de moeite waard!

  2. Dancinglady zegt:

    Ik vind het heel erg, dirty dancing is een van mijn favoriete films.

Plaats een reactie