Dagelijks archief: 17 oktober 2010

Blauw … Ameland-Blauw

  Holwerd was mijn doel, om vanmiddag naar toe te lopen. Het kon allemaal niet mooier. Op de pier van Holwerd was het stralend mooi weer. Ameland-Blauw, zoals ik het altijd noem. W. heeft mij gehaald en bij het Paviljoen … Lees verder

Geplaatst in Uncategorized | Een reactie plaatsen

Sibrandahxc3xbbs, een prachtige omgeving.

    Vanmiddag mijn wandelschoenen aangetrokken en heerlijk gelopen. De omstandigheden waren ideaal. Onverwacht toch nog een prachtige zondagmiddag. Mijn einddoel was de pier van Holwerd, ongeveer 18 kilometer. Een tocht met de nodige variatie in het landschap. In het … Lees verder

Geplaatst in Uncategorized | Een reactie plaatsen

Wierum, dorpje in de schoot van de dijk.

  Een koude zondagmorgen! Het is even wennen, maar de temperaturen zijn behoorlijk naar beneden gekukeld. Als ik de beelden op Buienradar goed geanalyseerd heb is er nog nergens nachtvorst geweest. Misschien op sommige plaatsen vorst aan de grond en dan met … Lees verder

Geplaatst in Uncategorized | Een reactie plaatsen