Dagelijks archief: 29 oktober 2010

Reexc3xabn … ook op Ameland

Alle Amelanders hebben ze wel eens gezien: de vele reexc3xabn die op het eiland rondlopen. Ook menig bezoeker ziet wel eens een ree lopen. Ze komen steeds in grotere aantallen voor, over het gehele eiland. Ik weet ondertussen ook de … Lees verder

Geplaatst in Uncategorized | Een reactie plaatsen

Hollumerstrand en bos

Het was een leuke dag, deze vrijdag op Ameland. Het beloofde mooie en zonnige weer bleef achterwege, geen Ameland-blauw. Vanmorgen was het zelfs behoorlijk koud, toen ik alweer vroeg naar de strandovergang van Nes fietste. Exc3xa9n en al bedrijvigheid daar … Lees verder

Geplaatst in Uncategorized | Een reactie plaatsen

BRAKZAND en Ridder Hollum

Ook tijdens mijn verblijf van een paar dagen op Ameland weten mensen me te vinden! Van mijn trouwe lezer Koos Scherjon uit het mooie groene Damwoude kreeg ik bovenstaande oude foto. Het laat het moment zien dat de bekende veerboot, … Lees verder

Geplaatst in Uncategorized | Een reactie plaatsen