Zimmer Automobiel trekt op deze zonnige woensdag, de nodige aandacht voor het Stadhuis in Dokkum. Wat een Beauty…, zelf had ik er nog nooit van gehoord! (41 foto’s)

Dan wordt het deze woensdag toch nog een geweldige mooie dag. Een bijna zomerse dag oftewel een echte na-zomerdag! Woensdag, normaal ga ik lopend naar Dokkum om mijn stukje kaas te halen … vanmiddag ook lopend, echter geen kaas halen, maar Rode Gist Rijst & Visolie Q10. De R zit weer in de maand en daarom weer even extra aandacht om gezond te blijven. Dit keer weer via het Damwâldsterreedsje naar de stad. De Zijl voor het oude Stadhuis stond vol met de nodige Tuk Tuks. De aandacht trok echter de zeer opvallende automobiel voor de trappen van het Stadhuis. Een Zimmer … ik had er nog nooit van gehoord, maar het trok de nodige aandacht en terecht, het was een Beauty! Leuk is het dan om bekende Dokkumers met deze Zimmer te fotograferen. (Zimmer blijkt een Amerikaanse autofabrikant te zijn, gevestigd in New York. Een klein bedrijfje, waar momenteel jaarlijks 10-20 auto’s gebouwd worden.) Het laat zich raden, deze prachtige witte automobiel stond te wachten op een bruidspaartje. Er wordt ontzettend veel getrouwd in Dokkum. Zelf ben ik daar tig jaar geleden getrouwd met mijn Willy…, vanmiddag stond ik op nieuw in ‘onze’ trouwzaal, om er even een kijkje te nemen. Op de terugweg naar Damwâld (laatste foto!), een aantal views gemaakt in Dokkum. Het licht kan momenteel erg interessant zijn. Tevens tref je dan twee aardige mensen uit Oekraïne, die wel even willen poseren.  

*** Druk op onderstaande fotolink om 41 foto’s te bekijken, daarna drukken/scrollen op de eerste/tweede foto in het album en voilà een diashow start.

https://myalbum.com/album/Zv9nfw47yCP3

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Plaats een reactie