Zomerse omstandigheden en de Florahoek Hardegarijp.  Na feestelijke opening van Ús Lokaal, is het genieten van een heerlijke Blond 0.0 % van Affligem op het terras van Restaurant De Posthoorn én kleine fotoshoot…! (19 foto’s)

De eerste twee foto’s dateren nog van dinsdagmorgen. Ook ik vond het tijd worden om wat kleur in de potten te brengen. Iedereen is immers druk in de tuin bezig! Dus werd het gisteren een ritje naar de FLORAHOEK – Alles voor Tuin en Huis – aan de Rondweg in Hardegarijp. Persoonlijk vind ik dit toch het mooiste Tuincentrum in mijn omgeving. Afijn de potten zijn weer gevuld. Het staat bovendien ook erg mooi en goed voor de insecten en vlinders. Moet morgen nog mijn Insectenhotel ophangen én een EpiPen bestellen! Vanmiddag ben ik lopend naar Dokkum geweest, naar de Kaasboer op de Weekmarkt/Breedstraat, daar waar ze ondertussen heel goed weten welke kaassoort ik graag wil. In de Waagstraat lag de Rode Loper klaar… en voordat ik het eigenlijk besefte stond ik midden in Ús Lokaal te genieten van een lekkere tractatie. De Plek waar studenten ondernemerschap ontdekken, waar je lokale producten van ondernemers uit Dokkum kunt verkennen. De feestelijke opening was vanmiddag en over belangstelling viel niet te klagen. Een Zonnige start! Voor mij daarna een mooie gelegenheid om op het terras van Restaurant De Posthoorn te genieten van een heerlijke Blond 0.0 % van Affligem. Tot slot alweer foto’s gemaakt van die mooie kleurige bloemen langs het Klein Diep, tegenover het mooie oude Stadhuis van Dokkum. Twee gezellige, giebelende dames waren bereid om zich te laten fotograferen…, ‘moest wel een beetje snel’ … want de dames moesten vanavond tijdig in Hilversum zijn. Leuke dag met bijzondere ontmoetingen!

*** Druk op onderstaande fotolink om 19 foto’s te bekijken, daarna drukken/scrollen op de eerste/tweede foto in het album en voilà een diashow start.

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Plaats een reactie