Dagelijks archief: 24 oktober 2008

Foto met het wuivend riet…

Vrijdag 24 oktober, een donkere en af en toe een druilerige dag. Vandaag geen vrije dag voor mij, geen ATV. Normaal vroeg opstaan en het was nog donker … richting Leeuwarden. Erg rustig was het op de weg, je kon … Lees verder

Geplaatst in Uncategorized | Een reactie plaatsen

Drukunit is geplaatst

Vandaag heb ik weer eens een kijkje genomen in de drukkerij, bij me op mijn werk. Ik kom daar niet elke dag en steeds is het weer een verrassing. Waren ze kortgeleden nog bezig met het plaatsen van de machines, … Lees verder

Geplaatst in Uncategorized | Een reactie plaatsen

Kalebas xe2x80xa6 Pompoen

Kalebas xe2x80xa6 Pompoen. We hebben ze, net als vorige jaren, ook dit jaar weer in de tuin. Als decoratie. De namen geven bij mij een zekere verwarring, vraagtekens. Daarom heb ik gezocht naar de betekenis van het woord Kalebas en … Lees verder

Geplaatst in Uncategorized | Een reactie plaatsen