Drukunit is geplaatst

Pers

Vandaag heb ik weer eens een kijkje genomen in de drukkerij, bij me op mijn werk. Ik kom daar niet elke dag en steeds is het weer een verrassing. Waren ze kortgeleden nog bezig met het plaatsen van de machines, waar de grote papierrollen in komen te hangen…, vanmorgen stond er een compleet nieuwe drukunit. Wat een gevaarte, zeg! Daarom voor al de gexc3xafnteresseerden, opnieuw een foto gemaakt. En ik weet dat vele collega’s van me ook niet weten hoe ver ze zijn met de nieuwe drukpers…!
Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

0 reacties op Drukunit is geplaatst

  1. Allemachtig, wat een groot ding, zeg…

  2. Sabine zegt:

    Wow, these are huge machines. Puts things in perspective. I guess they are loud also when in action.

Plaats een reactie